Träningen igår.

 
Träningen gick bra i går, iallafall uppvärmningen.  Det var så här att uppvärmningen gick bra, Cajza var lite loj men fick i gång henne. Använde spö, man behöver inte använda det på Cajza, utan bara hålla det . Hur som helst, vi hoppade ett hinder trava över bommar. Aj, det gjorde ont när jag red lätt (vi värmde upp individuellt då) Jag testade galoppera för jag tänkte att det skulle gå över men det gick inte över utan de bara gjorde ondare! Jag fick hoppa och  dricka lite vatten. Eftersom paddocken låg i solen iså blev det väldigt varmt  bara att rida runt där. Sedan började vi hoppa ett hinder allt gick jättebra hon var också jätte duktig. Sen fick jag håll igen och jag kunde verkligen inte rida lätt eller galoppera och om man inte kan göra så kan man inte hoppa. Så min tränare sa att det är inte så kul att hoppa om man har ont i magen. Cajza såg väldigt snopen ut när jag tog ut henne från paddocken. Så typiskt att det ska hända på träningen, och inte när jag rider hemma! Grrra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback