Nu är det sommar, nu är det sol och koskit i hagen!

Trallala osv...  Det är ju sommar i engeligt kalender . Och jag tyckte det var bra start på sommaren, varmt och soligt. Jag och Maja badade i lördags. Bilder kommer! Solen hoppas kommer eftersom jag tog på mig shorts idag, solen kom innan jag fryser ihjäl!  
 
Mamma var på Ullared i helgen, hon hade köpt ett blått fleecetäcke och så fick jag en present i för väg! Ett rosa Våffeltäcke och en grimma+grimskaften i samma färg. Sen köpte hon en marin horzetröja. Ett par helskodda ridbyxor, turkost och mörkblått. 
 
9 dagar kvar tills vi slutar :D Jag går bara 2 dagar den här veckan för på onsdag ska jag på student. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback