Fullt upp!

Haft annorlunda skoldag i dag så jag har haft fullt upp :)
med många saker, jag har bakat cupcakes, som blev väldigt goda.
Sen håller jag på med en grej som jag tänker avsluta inom kort, så håll utkik.
 
Red idag också, barbacka blev det, Cajza var jätte duktig. Vi tog det lugnt och bara njöt
av livet och värmen. Vi red på kanten ab gärdet eftersom hon inte har några skor på sig och
det gör ont för henne att gå på grus, hur som helst, gräset var säkert högre upp än till henne knä.
Och hon försökte inte ens äta! Helt otroligt, det kanske är för att dom har gått i en stor gräshage
de senaste dagarna. Taggar vi träning på torsdag :)
 
 
 
Vi ska ha matteprov imorgon så jag har pluggat i för det hela kvällen (30 min max) haha! :D
Känner mig väldigt redo, betygen sätts på onsdag och jag har inte fått några betygsvarningar
så jag är godkänd i alla ämnen. Goodie good!
 
Räkna ut att det bara är 8 skoldagar kvar, fattar ni! 8 dagar, helt sjukt egentligen.
7:an har gått jätte fort! Och den har varit jätte rolig, har fått lära känna underbara personer!<3
 
Nu måste jag sova men vi höres:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback