Härligt väder vi har....

 
Härligt väder vi har eller vad tycker ni? Det tycker inte jag! :P
När jag skrev i ett inlägg om att jag tyckte det är mysigt med att rida i regn,
det gör jag men nu är det blåsigt och regnar, då kan det lika gärna sluta regna.
Jag rider ju helst i fint väder när det är sol och sådär 20* varmt, annars blir det för varmt
om man ska rida. Iallafall det jag menar är att det är mysigt att rida när det regnar men
inte för mycket regn, duggar är bra det ska heller inte blåsa, får då förstör det hela ridpasset.
 
Jag kommer inte hinna lägga upp bildbomben idag, men det kommer.
Blå stjärna möte ikväll, kul förra gången tog det 3h för dom andra kom in på annat
och sa: så här var det för 20 år sedan i Blå Stjärna, ungefär.
Men vi får hoppas att detta går fortare :))
 
Nu får jag springa ut till min polle!
 
Random, sjukt knäpp bild.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback