Competition!

Ni har nog märkt att jag gillar att skriva ord på engelska, det är för att jag tycker det är kul! :D 
 
Iallafall nu är vi på väg till Grasscroft, haha nej Grästorp mena jag! 
 
Nu kommer lite live nyheter:
 
• Det sprang en igelkott över vägen.
 
• Innan igelkotten, var det en farbror som peka att vi inte skulle köra på den.
 
• Michelle kämpar för sitt liv för att få av sig sin trasiga jacka! 
 
• Jag är förvånads värt pigg :D 
Vilket är bra just nu!
 
• Donna står i transporten och äter hö.
 
• Vi tuggar tuggummi allihopa.
 
Det var lite vad som hände nu. 
I natt var set premiär för våra pollar att vara
 ute!Super bra för jag behöver inte mocka, hahaha, nedå, det är skönt för dom att vara ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback