CHOCKAD!

Idag hade jag egntligen tänkt att blogga jöätte mycket och lägga ut bilder osv. Det blev ändrade planer! 
 
Bussen körde ner i diket istället, väldigt stort dike!  Vi åkte säkert 10-15 m på sidan av diket innan vi välte.
Det var väldigt läskigt och jag blev väldigt chockad och omtumlad, men ingen skada, som tur var!
Jag lyssnade på musik och höll på att somna och så helt plötsligt började bussen studsa och
sen trillade jag ut ur sättet! Jag hann uppfatta vad som hände men hann inte göra något!
Och det var nog det som var läskigast, jag hann tänka men inte göra något!
Jag såg, hörde eller visste vad som hände! Orsaken är oklar än!
 
När vi skulle gå ur bussem tänkte jag bara på att: Ut ur bussen! Fort!
Och så bråttom jag hade så glömde jag min skolväska inne i bussen,
coh bussen är någon annan stanns, tur hade jag inga läxor i den, eller?!
 
Vi blev skjutsade till vårdcentralen med en akutbil, tror jag att det var. Och där fick vi prata med
en doktor, som frågade hur vi mådde och hur vi kände oss. Vi sa att vi mådde bra för jag gjorde det,
väldigt skakis bara. När dom hade konstaterat att vi mådde bra, fick vi åka hem.
Jag fick skjuts av en utav mina kompisars mamma eftersom mina föräldrar var i Göteborg då.
 
Eftermiddagen har varit lugn, jag var hos min kusin, för annars skulle jag varit själv hemma.
Vilket jag inte ville. Nu pluggar jag inför SO provet imorgon.
 
Vi måste haft ha änglavakt! :O
 
Med i TTELA: http://ttela.se/nyheter/mellerud/1.2164872-minibuss-med-skolbarn-korde-i-diket-pa-e45
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - TeamPonnys

Åh gud vad läskigt! Tur att du mår bra och att ingen blev skadad! :)

2013-05-20 @ 21:40:18
URL: http://teamponnys.blogg.se
Postat av: Michelle Petersson

Gud så hemskt! Usch! Måste vart otroligt obehagligt. Vilken tur att det inte blev några allvarliga skador. ♥♥ Kram

/Michelle

2013-05-20 @ 22:49:50
URL: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback