Perfect weekend

Den helgen har varit perfekt! Perfekt väder, varmt, soligt bara perfekt.
Maja har varit hos mig hela helgen och vi har grejat med pollarna.
Hon fick låna min fasters häst så gick vi ut och gick i fredag, igår
tömörde jag och Maja gick. Idag så red jag lite över bommat hoppade
även lite studs och kombination. Det gick bra :D
 
I går då grillade vi för första gången i år! Så gött :D
Vi satt även ute och åt när kl. var typ 20! Hambugare och påskmust ;)
 
När vi skulle sova såg vi på Svampbob-filmen!
Vi ser den nätan varje gång hon är här,
men vi hinner inte se klart förvi somnar hela tiden!
 
 
 
Jag funderar på att ha en tävling här, men då behöver jag idéer och några som vill vara med!
Kommentera allihop! Vad ni vill ha för tävlingar, om ni ska vara med i dom!
Kommentera :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback