N O S G R I M M A N + T R Ä N S

Jag hade tänkt att berätta om vad jag använder för nosgrimma och även bild på mitt snygga pannband.
Jag använder Aachennosgrimma, det fungerar bäst tycker jag.
Ett tag så använde jag pullanosgrimma, men det fungerade alls inte lika
bra, Cajza var inte lika mjuk och körde mest upp huvudet.
Så vi bytte tillbaka till aachenet. Och det fungerar bra än sålänge.
 
Som jag berättade så kan jag rida i grimma med henne, så någon gång så ska
jag testa rida med repgrimma, och det är för att repgrimman har ju olika punkter.
Det hade jag tänkt att göra i framtiden, och ni får gärna kommentera om ni vill att
jag ska skirva hur det gick :)
 
Nu till det snygga pannbandet!
Jag fick bokstäverna och ett annat pannband i present när jag fyllde år,
men sen så köpte jag ett pullannosträns utav en kompis, och det var också
ett sånt pannband (det som är på bilden) och eftersom det andra var för stort
så bytte jag helt enkelt pannbandet till Aachentränset.
Personligen tycker jag det är jättegulligt, och då om jag skulle bli senil och inte veta
vad min ponny heter, så kan ju bara kolla på tränset, smart va? ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback