Hej alla glada! :D

I dag blev det ingen ridtur för Cajza och mig, det blåste alldeless för mycket!
Så jag fick inte rida. I stället städade jag sadelkammaren det behövdes verkligen.
Jag tog lite bilder men klantskallen Alma glömde kameran i stallet, så det blir inga bilder.
 
När mamma kom ut i stallet gick vi ut och gick med pollarna ute i skogen.
Där blåste det mindre, Cajza var snäll och traska på.
Vi gick på gärdet där det var vatten och då tänkte jag att vi skulle gå förbi det,
men Cajza ville gå i det så jag lät henne göra det. Hon gick och krafsa i vattnet.
Det var rolig att se för hon har varit rädd för vatten eller iallafall inte valat gått i det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback