7 games och barbackaridning

Idag gick det jättebra! :D Vi började första leken, vänskapsleken, det går ut på att jag ska
kunna smeka över allt utan att hon tycker jag är farlig,
att hon ska lita på mig helt enkelt och det gick jättebra, Cajza stod still
hela tiden. Jag har gjort ett spö med en plastpåse på, som jag cokså tog med överallt.
Där stod hon också still. Vi började med dom här lekarna nästan dirkekt så hon kan ju! :)
 
När vi hade gjort ett tag, så byte till den andra leken, igelkottsleken den går ungefär ut på
att hästen ska flytta undan för tryck, det är nästan det vi har övat mest på.
Så det gjorde hon jättebra. Cajza har lite svårt med höger sida, men idag gick det perfecto! :D 
 
Jag red även barbacka idag utan träns! Vi har inte gjort det på ett tag men det gick bra!
Hon lyssnade bra på skänkeln, men när jag bad henne att flytta åt sidan så var det lite bökigt
men efter lite ensvishet så gick det.
Liten fin bild jag tog på Cajzas öga! <3
 

Kommentarer
Postat av: Tova ~ TOVAEIVINSON.SE

Vilken fin bild! :D Fin bloggdesign du har, kram.

Svar: Tack tack! :D
ponyaction.blogg.se

2013-04-09 @ 19:34:04
URL: http://www.tovaeivinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback