Plans today!

 
Nu är det 2 dagar kvar till klubbisen :D

Idag ska vi åka till min mormor, hon fyller år idag! Mormor bor i Ed, så det är en bit att åka. 
Vi åker direkt efter skolan, ingen Cajza idag :(
Men eftersom jag ska tävla så ska mamma longera henne och greja lite. Vi ska ha en turkos outfit, bli nog hur snyggt som helst. 
 
Helgen var super grym! Roffe vann speedjumpingen, grattis! Tänkte berätta lite om vad vi såg: 

På lördagen tittade vi bara på mässan och även i paddocken som var på mässan. Där hade dom rasuppvisning, dom vissa upp en friserhäst och den var så himla fin! Ni vite en "elefantpall" såna som tecknade elefanter går upp på i tecknade filmer, sån gick frisern upp på med ryttare, super häftigt, tänkte lära Cajza det :) Får se hur det går. Han gick på en vippbrända också, det var också lite coolt. 
 
På söndagen såg vi på showen och det var också jätteroligt, imorgon kommer jag att ha tid så då får ni alla bilder om vad jag har köpt och bilder på gymkanan, hoppningen och även en film hoppas jag :-) Ha de gött! 
vBild på Roffe i speedjumpingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback