God morgon!

Nä, det är inte god morgon nu utan god förmiddag, vakna för en halv timme sen ungefär, haha!
Var på kalas igår för min kusin och det blev ganska sent, vi cykla hem vid 2 eller något.
Hästarna fick vara ute även om det var lite kyligt för vi orkade inte gå upp till skogen där dom går nu i en stor gräshagen. Ikväll ska vi och se på min moster när hon gör en musikal. Sen om det inte blir försent ska jag sova över hos min kusin och följa med honom till hans dagis imorgon, kommer nog bli roligt.
 
Innan detta ska jag rida, vilket jag ska göra nu, så vi höres!
 
Nu är det sista chansen att fråga på frågestunden! Fråga på :D
http://licornez.blogg.se/2013/may/fragestund.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback