Överby med munk!

Idag har jag varit på Överby med min munk (Mican) hon skulle handla skolavslutningsskor
och då hängde jag med. Köpte faktiskt ingen ting, 3 dammsugare, kakor alltså inte sån man städar med.
 
Väntar på att mamma ska komma hem, så jag kan rida. Hon är med min lillebror på klassresa.
Det blir en sen ridtur men vad gör det, ljust ute, skola imorgon med det gör la inget.
Betygen kommer vara satta idag, och sen behöver man inte göra så mycket mer.
Jag har redan börjat lata mig i skolan (rolig info)
 
Svaren på frågestunden kommer snart, så fort jag får tid. Fyller år snart, 14 år! :D
Cajzan fyller år om en vecka, 7 år redan den lilla skruttan! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback