Appen krånglar och träning i paddocken :)

Har försökt bloggat idag men appen har inte velat ladda upp inläggen!
Blir ganska sur när teknologin inte fungerar :%
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Nu till något helt annat ;)
 
Tränade Cajza i paddocken idag, 7 games och hon fick springa av sig lite.
Väldigt mycket energi i en sån liten ponny. I början ville hon inte lyssna då
sprang hon bara runt och titta lite på mig och det såg ut som hon tänkt:
- Försök ta mig om du kan! Min lilla busponny.
 
När hon hade fått springa av sig, så kunde hon lyssna mer på mig.
Jag belöna henne med ett hopp, min lillebrosa tog kort och
det blev ett failkort, det ser ut som jag springer och gör något knäppt hopp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback