Mysigt med regn och mjuka händer

Det här kanske låter konstigt men jag tycker om när det regnar, inte spö regn men duggregn
Mysigt när man ska rida, om man har rätt kläder på sig. Fast då ska det vara bara regn ingen vind
I går gjorde jag det fast jag hade glömt vantar för jag tänkte: april snart maj så jag behöver inga vantar.  
Det var ju smart, nopp! Iallafall red jag det lilla varvet eftersom det regnade ganska mycket. 
Det blev bara skritt men hon gick på. I ett dike låg vit plast och där skulle de ju inte var, Cajza tyckte inte det heller så hon gick och titta på den hela tiden när vi gick förbi. 
 
Jag hade tänkt att göra massa tidsinlägg igår till helgen men det ändrades. Istället följde jag med mamma till min faster för hon hade sminkparty det var faktiskt roligt. Det var en tjej som illustrerade och prata om hudvård och smink. 
Vi fick testa en ny grej som var crèmer för händerna, och det blev resultat direkt på min händer, dom blev jätte mjuka! :D Jag och mamma köpte den. Inga pengar till Skandinarium :-/ Jo då lite pengar ;-)
Det bästa var  att produkterna  inte var djurtestade!  
 
Vi hörs senare! :
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Sv; Jag tänkte faktiskt inte så långt, haha! ^^


// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2013-04-25 @ 09:30:49
URL: http://www.hevonens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback