Michelle Petersson här

Hejsan! Måste säga att jag är lite avunsjuk på Alma som är i Göteborg nu. Men jag har det jättebra här hemme med mina ponnys. Jag har gästbloggat här förut. Det är bara någon vecka sedan. Så för att ni ska få veta lite mer om mig kan ni ju läsa det inlägget här:  Så slipper jag skriva det igen :D http://licornez.blogg.se/2013/april/gastbloggning-.html
 
Tänkte att jag skulle berätta om mina favorit tävlingsutrustning/kläder.
 
Något som jag verkligen älskar är mina Tretorn Advance. Har de på varje tävling. Använder de inte hemma för det är min tävlingsstövlar, inget annat. Och tycker verkligen de är sjukt snygga. Gillar att de är ganske "stela" och stabila.  De är något som känns som ett måste på tävling. Big like! (Y) 
 

Jag älskar att ha matchande grejor på tävling. Framför allt huva och schabrak. Det känns så stilrent och gulligt. Tycker det är så snyggt när en söt ponny kommer travande in på banan med matchande huva och schabrak. Det använder jag till varje tävling :D 
Vårt snygga bruna tävlingsset av hööks collection :D
 
Vår gröna outfit :D
 
En till sak som jag verkligen gillar är horse-tröjor. De är lagom tjocka och väldigt bekväma. Självklart är de supersnygga oxå. De finns i flera fina färger och jag har  tre stycken. En svart, grå och en grön :D De använder jag oxå alltid på tävling. Förutom när det är sommar och varmt, då har jag bara en tunn tävlingströja. Men annars hänger horse-tröjan på :D
 
 
 
Hoppas ni uppskattade inlägget. Läs gärna vidare på min blogg: http://michelleryttaren.blogg.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback