Köpt på Göteborgs Horse Show

En ryktväska, tänkte använda den när jag ska på tävling och träning
 
Jättesöt schabrak! :D
Lilla nyckelringshästen som var på schabraket
 
Slickepott kallar jag dom men vet faktist inte vad dom heter på rikitgt.
 
Kommer komma en film om Cajzas reaktion på dom här grejorna!
Dock gillar Cajza bara den blå, för den andra slicka hon lite på sen flemmade hon.
Så det var ingen hit, men den blåa slickar hon på så fort hon får en chans.
 
PONNYBOKEN, såklart man ska ha den när man är ponnyägare :))
 
 
Fyra såna här godis påsar, köpte jag, en fick jag till ponnyboken. Hoppas Cajza gillar dom :D

Kommentarer
Postat av: Fia- HEVONENS

De gröna är väldigt starka i smaken, så det är inte ovanligt att de ratar den efter att ha smakat annan smak ;-)

// Fia- HEVONENS
Www.hevonens.com

Svar: Jag märkte det, den luktade väldigt starkt // Alma
ponyaction.blogg.se

2013-04-30 @ 21:53:29
URL: http://www.hevonens.com
Postat av: Lollo

Besök gärna min blogg och släng in en liten kommentar :)<3

Www.island.blogg.se
Www.island.horseworld.se

2013-05-06 @ 12:27:18
URL: http://island.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback