Bloggar jag följer...

Jag älskar att läsa bloggar! Speciellt en hästrelaterad blogg :D
En bra blogg är lagom långa inlägg intresanta inte bara: Hej, nu går jag ut i stallet, hejdå.
Typ såna inlägg gillar jag inte det blir bara tråkigt att läsa. Inläggen ska gärna ha bild,
spelar ingen roll vilken bild, det kan vara en jätte ful bild men ändå så den passaar till inlägget.
 
Jag tänkte berätta om 2 bloggar jag följer.
 
Hevones.blogg.se Den här bloggen älskar jag att läsa! Fia skriver jätte bra inlägg och hon
är verkligen bra på det. Det är hon som har hjälpt mig med nästan allt i denna blogg.
Jag känner henne privat, och hon är verkligen en go tjej! :D
Detta är en blogg som är LÄSVÄRD!
 
 
mylittleponi.blogg.se Jag har itne läst den här bloggen så länge men
jag gillat den. Jenny och Frida skirver på ett bra sätt och med härliga bilder.
Jag hopppas att ni kommer att kika förbi den här bloggen.
För den är också LÄSVÄRD! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad roligt att du tycker om våran blogg! :D

Di blogg verkar oxå bra, kanske borde kolla in den fler gånger! ;)

2013-04-21 @ 11:50:57
URL: http://Http://Mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback