Träning för Nina

Träningen gick nättre än på länge. Jag fick inga hysterianfall, Cajza var lugn redan från start.
Övningarna vi gjorde var roliga också men svåra.
Först så värmde vi upp, sammma bana som den rosa vägen fast med bommar och trav.
Det gick jättebra faktist. Vi hoppade även lite studs, det var lite konstigt tyckte Cajza men
hon hoppade alla hinder efter ett tag. Den övningen var väldigt bra för mig (rosa stig) för
sen när vi skulle göra det i galopp, då fick jag öva på att svänga minsann.
Jag red fel och glömde en volt, men hon hoppade hinderna.
När vi hade gjort den några gånger gick det ganska bra.
 
I slutet hoppa vi komentionen,vi hoppade den bara två gånger för att Nina sa att det räckte
och att Cajza hade varit duktig idag. Första gången gick hon över nästan iallafall någon konstig
stil, det var inte hopp iallafall. Andra gången så flöt hon över hinderna. Jag tyckte det var roligt att
hoppa över dom, på Cajza så verklade det så med.
Jag ska fortsätta öva på dom här övningarna hemma, för det behvöer både jag ock Cajza.
 
Nu ska jag springa till bussen, Hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback