Musik överallt! :)

Jag älskar att sjunga, fast bara för mig själv.  När ingen är hemma eller dom är ute
kan jag släppa loss och skriksjunger. Det är samma när jag rider då kan jag också
sjunga, sjunger inte fint men då är det ingen som hör när jag är ute och rider.
När jag är i stallet själv och mockar eller något då sjunger jag också.
Men det stället jag sjunger mest är i duschen! Då sjunger jag för full hals.
 
Stackars Cajza som får stå ut med min falska sång, ibland vänder
hon bak huvudet och tittar på mig typ som hon säger:
''Kan du vara tyst, eller??'' Så söt är min ponny!<3
 
Musik finns överallt, fast olika sortes musik.
I skogen tillexempel fågel kvitter, det är också som musik
I bussen, bilen, ja alla ställen det finns en radio. Tillochmed små bebisar kan sjunga
och spela musik, fast på sitt egna sätt.
 
Det är nog bra med musik, tänk om det inte fanns musik
världen skulle bli väldigt tråkig tror jag ...
 
 
Ni har väl inte glömt min tävling?? http://licornez.blogg.se/2013/may/tavling-.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback