Tiden går fort!

Nu är det måndag igen *suck*
Det var inte länge sen det var påsklov!
Tiden går väldigt fort när man har lov, men när det är skola så kan den sega.
Om två veckor så åker vi till Göteborg!!
Längtar, kommer ett inlägg vad jag hade tänkt köpa där :))

Den 12:e juni slutar vi skolan, och den 13:e fyller jag år!' :D Har typ önskat mig bara saker till Cajzan, men men ;)
Vad gör man inte för sin häst! :*

Även Cajza fyller år i juni fast 5:e juni.
Jag vet hur jag ska fira henne om det är fint väder (y)

Idag ska det regna, vilket jag inte tycker är så bra men det är bra för växterna och gräset, våra snödroppar har växt.
Även när jag var ute och red så såg jag Skilla och Tussilago!! :D Våren kommer!
Iallafall så hade jag tänkt jobba på marken idag med Cajza, lastträna om det inte spöregnar. Imorgon så ska jag rida till en paddock ca 15 min skrittur.
Bra uppvärmning (y)
Eftersom jag ska träna på torsdag och vår paddock ser ut som "hej kom och hjälp mig" så fick jag låna en kompis paddock. Det blir nog bra!

Men vi hörs! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback