God natt

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska ju upp ganska tidigt imorgon.
Men tänkte slänga in ett inlägg innan. Idag har jag varit väldigt effektiv :)
Efter skolan följde jag med mamma och handla mat och lite godis till resan.
När vi kom hem åt vi mat och sedan ut i stallet, klockan var typ 21 då,
vi mocka åt dom och tog in dom. Sen gick jag in och duscha och nu sitter
jag här klockan är 22.46 för att vara exakt.
 
Jag har faktist inte packat men vet vad jag ska ha med mig så
tänkte lägg in dom i väskan sen.
 
I helgen kommer Michelle gästblogga igen iallafall imorgon,
och på söndag har jag gjort ett inlägg om min gamla shettis Molly.
för lite variation med Cajza.
 
Självklart tänker jag blogga om jag hinner, på söndag tänkte jag ta kort om
det inte är för mörkt där inne, för kameran har lite cp då :S
Kanske det kommer upp en liten video också.
 
Nu kommer jag inte på något mer att skirva om
och jag måste göra klart lite grejer, go natt! :D
 
En bild från några år sedan, tagen med min digital kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback